2009. február 14., szombat

Mécsescsillár



Régóta vágytam egy mécsescsillárra, de amikor beköltöztünk, pont nem kaptam sehol emberi áron. (Azóta láttam a Kikában 5-6.000-ért szépet.)

Hetekig kerestem, aztán egész véletlenül botlottam egybe, majdnem szó szerint, ugyanis a pécsi vásár bolhapiacán árulta egy hölgy. :) Igaz, akkor még ezüst színű volt, és a hozzá tartozó 4 üvegből csak kettő volt meg, ezért azokat nem is kértem. Párszáz forintomba került, és repestem az örömtől. Vettem hozzá 4 tölcsér alakú koktélos poharat, a vázat meg elvittük és egy posfestő-műhelyben feketévé varázsoltattuk. Már csak egy lánc kellett, és kész is lett. Az étkezőasztalunk felett lóg, és nagyon hangulatos. Két fotót hoztam, egy hétköznapit, és egyet, amin karácsonyi díszben láthatjátok. :)


2 megjegyzés:

G. írta...

Szia,
a mécsescsillár mellett szükség van normál lámpára ? G.

Lidércke írta...

Szia,

igen, mert a mécsescsillár csak hangulatvilágítás. Ha este főzök, ahhoz nem elég.