2009. június 12., péntek

Tésztaszűrő -konyharészlet :)


Ezt a honlapot nézegettük Kata barátnémmal, és a bádogholmik dícséretét zengtük :), amikor végre eszembe jutott lefotózni az én egyik kedves tárgyamat, a zománcozott tésztaszűrőt. Prágában vettük még 2006. júniusában. Tulajdonképpen univerzális konyhai eszköz. Habot nem ver ugyan, de jó az eredeti funkcióján kívül gyümölcsmosónak, és -kínálónak is. :) Nem mellesleg macskás, és piros, szóval nem tudtam otthagyni anno, pedig aranyáron adták...



4 megjegyzés:

Katalin írta...

Köszönöm Lidércke!
Én is simán belezúgtam a tésztaszűrődbe! :)

Lidércke írta...

Ugyehogyugye? :)

csipkebogyo írta...

Ezek a bádogcuccok ellenállhatatlanok, legutóbb Prágában én is megtapogattam az összeset, végül kaptam egy virágot bőrszíjra fűzve.Kár, hogy ennyire drágák. Nekem a házikósak tetszettek a legjobban, na meg a macskák is.Jó volt látni!

Lidércke írta...

Örülök, hogy nem csak én tudok bezsongani egy-egy tárgytól. :)) Prága meg örök szerelmem. :)