2009. augusztus 26., szerda

Gyűjtőszenvedélyem


... hatására vettem anno meg ezeket a téglaszeleteket. Valójában nem is szeletek, burkolólapok. Napjainkban készültek, csak régiesek. Szerintem, van annak már vagy egy éve is, hogy nálunk laknak, de még nem találták meg a helyüket. Nézegetem őket, de nem tudok dűlőre jutni... Lehet, hogy majd a grillezőre, vagy a kerítésre kerülnek.



Láttam a minap igazi, nagy Magyarországos téglát a régiségpiacon. Potom 5500 Ft volt darabja. :P Majd... egyszer -rögtön a lottónyeremény átvétele után- veszek egy halommal. :)




6 megjegyzés:

Hauser Mária írta...

Szia! Nekünk van egy ismerősünk (történetesen pénzes nagyon pénzes ember) neki ilyen régiségekkel van kirakva a vendégszobája. Úgy kell elképzelni a szobát, mint egy múzeumot, nagyon sok régi, de nagyon szép tárgy van benne. Van itt egy fa rokka, nem is tudom milyen idős lehet, kancsók, ágy, fotel, szék. Egyszer teszek fel róla képet. Ja ezek a téglák ebben a szobában úgy vannak, hogy kiemelkednek a falból és csak helyenként van belőlük, de sok.
Jó az oldalad, sok ötletet adtál. Üdv. Mária

Lidércke írta...

Nálunk is kiemelkednek a fal síkjából a dísztéglák. A régi tárgyakat is szeretem, de ha lenne vendégszobánk, akkor se űzném oda őket. :D Itt néznek le a kályha és a konyhaszekrény tetejéről, falról.

Fércművek írta...

Volt, hogy bontási területről hoztam haza egy-egy darabot a belvárosból. Tiszta hülyének néztek. De hát mikor nem??? :)) De nekem sosem jött össze annyi, hogy legyen is belőle valami. :(

Lidércke írta...

Ha tudnád, hogy nézem a bontásokat! :D Judit, előbb-utóbb elég lesz. :)
Mindjárt felteszem a lépcső új fotóit is, most már nagyjából kész. Úgy szeretem nézni.... :)

Krisztina írta...

mi is bontásból vettünk ingyen, meg pénzért is, sőt van a saját nevem kezdőbetűjével is tégla, az a kedvencem-)

Lidércke írta...

Ez ám a szerencse! :))