2009. október 31., szombat

Varrósarok


Már vagy két hónapja megvan a varrósarkom, csak elfelejtettem dicsekedni vele... Édes Férjem készítette az asztalt hozzá. A különlegessége, hogy mindössze 69 Ft befektetést igényelt. :D
A láb néhai nagyanyám Singer varrógépéről lett leszerelve. Tudom, emiatt sokan felhördülnek, hogy "így veszít az értékéből", meg "bűn szétszedni", de számomra így használható, ez volt menthető. A régi géppel nem varrnék, és annyi helyünk sincs, hogy múzeumként kiállítsam a családi örökséget. Nem véletlen, hogy cirka 15 évig a garázsban állt.... Most végre van funkciója. :)
A konyhapultból maradt darab lett a lapja. Egy kiselejtezett evőeszköztartó avanzsált fiókká, és még sín is volt itthon hozzá. Hogy mire kellett akkor a 69 Ft-os nagy befektetés? Nem találtunk fogantyút a szekrényben, venni kellett. A Tescoban épp kiárusítás volt, és egy 8 db-os fogantyúkészletet vettem 69 Ft-ért. :D



2 megjegyzés:

Csilla írta...

Szép kis sarkod lett. Alkoss sok szépet majd ott! Én hónapokig vadásztam ilyen régi varrógép lábat, végül kaptam is kettőt, egyből a hálóba lesz piperasztalka, a másik a Lilla szobájaba fog majd kerülni. Te felújjitóttad valahogy?

Lidércke írta...

Köszi. :)
A felújítás esetemben a gyökérkefés átsikálást jelentette. :D Nem festettem le, ha erre gondolsz. Kicsit kopott, de így tetszik. :)