2010. március 28., vasárnap

Díj

Gabitól kaptam itt egy díjat, ami őszintén meglepett. :) Ez a legelhanyagoltabb blogom, csak nagy ritkán frissítem. Az vigasztal, hogy jön a tavasz, talán alakul a kert, a terasz, így ezután lesz mit írnom itt is. :)


Már nem is tudom, hányszor írtam 7 dolgot magamról. :D Az Öltögetőn és a mélás blogomon is találtok ilyen posztokat. Most kihagynám, és ezzel el is árultam valamit: per pillanat lusta vagyok. :D Meg a fejem is fáj, de ez utóbbi még elmúlhat. :P
Most keresnem kéne 7 lakberendezős blogot....
Az baj, ha vissza is passzolom Gabinak? A római rolója (többek közt az is) lenyűgözött.
Briginek is jár. :)
Katának dettó. (Jelzem, én láttam a rajzait, lakásterveit. Kata, tessék csak kipakolni! :P :) )
Panninak, aki földim. :)
Hirtelen ennyi. Tudom, nincs meg a 7, de elsőként ők jutottak eszembe. (És akkor itt a második pont magamról: hajlamos vagyok rá, hogy eltérjek a szabályoktól. :) )


3 megjegyzés:

brigi írta...

Köszönöm ismét! :)
(Válaszoltam a megjegyzésedre, de most megjegyzéssel, ha nem baj.)
Remélem a fejed már jól van!

Lidércke írta...

Persze, hogy jó. :) Köszi. Én is jól vagyok már. :)

Gabi írta...

Aztmondják a szabályok hajlíthatók! :)