2010. április 2., péntek

Mézalmácska

 (A kép innen származik.)

Ismeritek a mézalmácskát? Én tavaly nyáron hallottam róla először. A belinkelt oldalon lehetett jelentkezni kóstolóért. Megtettem, aztán nem sokkal rá levelet kaptam a cégtől, hogy  valami történt, és megsérültek a mézalmácskák, de állják a szavukat, megoldják valahogy, küldeni fognak. Nem sokkal később meglepve vettem kézhez egy csomagot, amiben egy kis tasaknyi lekvár volt. :) Lenyűgözött a korrektségük. Képesek voltak megfőzni egy hatalmas adag lekvárt, ha már maga a gyümölcs megsérült, hogy minden jelentkezőnek jusson! 
Az sem mellékes, hogy hihetetlenül finom volt. :) Nem volt kérdéses, hogy rendelünk néhány (25) tövet. Még oktberben meg is érkeztek, elültettük őket, most meg várom, hogy valami életjelet mutassanak.
Idén is lehet kóstolót kérni! Érdemes is. :)


7 megjegyzés:

StR írta...

Szia Dorka,
én most állok sövénydöntés előtt, mi a tapasztalat azóta a mézalmácskával?
Üdv:

Eszter

Lidércke írta...

Szia Eszter,
a mézalmácskánk nagyon megritkult. :( Sok tönkrement. Egy van, ami igazán megindult, és virágzik is, meg néhány leveles. Nem tudom, mi bénáztunk-e el valamit, de nem az igazi, sajnos.

StR írta...

:( Hát nem jött meg a kedvem egyértelműen..:))) Ősszel azért lehet, hogy belevágok, addig még nézelődök. Valahogy semelyik sövénybe nem szerettem bele eddig...
Betartottátok a 20 cm-kénti ültetést? nekem nagyon sűrűnek tűnik....

Lidércke írta...

Az ültetésnél mindent betartottunk, annyira szerettünk volna mézalmácska-sövényt. :) Később, a visszavágásnál voltam néha bizonytalan, hogy jó-e így, de ha azt el is rontottuk, attól még meg kellett volna maradnia a bokroknak.

StR írta...

na, lehet, hogy belevágok, aztán majd beszámolok a tapasztalatokról:)))
azért köszönöm:)

Névtelen írta...

Jó ez a "mézalmácska" pr. Ha fanyarka-ként keresed, talán többminden megtudható róla. Kicsit emlékeztet az egész a "csodasövény"-re:pusztaszil.

Lidércke írta...

Köszi, ezt a nevet (se :D) tudtam. :)