2010. április 18., vasárnap

Új növények

A kertrendezés tekintetében mi nulláról indultunk, ugyanis ez a terület szántóföld volt a parcellázás előtt. Ezért aztán egy árva bokor, vagy fa sem volt itt. Mi ültettünk jópárat, de zömmel még picik. Sőt, némelyik meg sem maradt.... Pl. a gömbtujánk is elhalálozott, de ma pótoltuk, vettünk újat. Szerintem helyes. :)



Készítettem egy mini sziklakertet is:



Ide kerül majd még néhány apró virágos növény is, pl. varjúháj, szappanfű, meg amit találok. Nem vagyok nagy szakember.... :)


5 megjegyzés:

Csilla írta...

Nálunk is ez volt, vannak most is 20 cm-es bokraink :), de szépen kizöldeltek, egyszer csak megnőlnek, remélem...

Csilla írta...

Nekem is van sziklakerte, de nagyon neki kell essek mert pár növényem eltünk mert elnyomták egyes terület foglalók akiket meg kell kurtitsak. sziklakertbe jók még a kis májsusi szegfűk is, Ilyenkor szép és nem túl igényes a pázsit viola és a szirti ternye, nyáron a kárpáti harangvirág. De én oda akarom ültetni a kakukkfűvet is. Nekem van még benne hóvirág, hegyekből hozott kankalin, krókusz és fürtös gyöngyike is. Van egy ilyen lapos bokor tujám is a sziklakert tetején. Nagyszerűen el van benne a kövirózsa. Második évben le kellet bontsuk mert úgy megsűlyedt, hogy leszedtük feltöltöttük és újra raktuk persze előtte kiszedtük a növénykéket.

Csilla írta...

A sziklakertet rémes gondozni, nehéz gyomlálni, kapálni lehetetlen.Tényleg pofás a kis gömbtujád.

Lidércke írta...

Hű, neked akkor nagy sziklakerted lehet! Majd én is kibővítem, kő az van. :D

Csilla írta...

Nem olyan nagy, csak valamivel nagyobb mint a tied. Mindenből csak egy-egy kevés van 4-5 hagyma húvirág, 2-3 tő kanakalin, egy kis kupac ez egy kis kupac az szeretem ha sokszínű és mindig van rajta mit nézni.