2010. július 27., kedd

Vár, és mező a gyerekszobában

Festettünk a napokban. A háló és a dolgozószoba fehér, ott nincs mit mutatnom, de a gyerekszoba falán egész tájkép lett. :)
A végeredmény egy képbe nem fér bele, annyira nem tudok hátramenni (egy 3 és egy 6 méteres falon fut végig a kép). :) A rendetlenséget ne nézzétek!





És most lépésenként. :) Felrajzoltam a mintát ceruzával - nem most, már régesrég várta a kifestést.




Kihúztuk filccel a körvonalakat, hogy látsszon majd akkor is, ha rákerül a festék.



 
A felső részt kifestettük fehérrel, aztán jött a színkeverés. A mezőnek nagyon szép rubinzöldet sikerült összehozni! Legalábbis nekem tetszik. :)
Szép sorban kitöltöttük a filces körvonalakat.


Néhol kétszer is át kellett kenni, mert ott virítottak a festékréteg alatt Petesz firkái.


Itt felhívnám a figyelmet a férjem gegjére, a kukucskáló szemekre. :)



Újra kihúztuk a kontúrokat, és ronggyal maszatoltunk némi kékséget az égre. Közben eszembe jutott, hogy van falmatricánk (valamikor egy Otthon magazinhoz volt ajándékba), azt is előszedtem. Egy csiga, egy lepke, és néhány ágon ülő madár volt. Felragasztottam, majd azokat is kontúroztam, hogy passzoljanak a festett állatkákhoz.
 
 

 
Egy valami van vissza: a termosztát zsinórja látszik, de nem is baj, mert zászlórúdként fog szerepelni. Varrok majd valamilyen zászlót, azt kell még feltenni.


18 megjegyzés:

e-dit írta...

Ez nagyon szuper lett!!!! Már nálunk is ráférne a gyerekszobára egy festés. Ha végre sort tudunk rá keríteni én is szeretnék valami különlegeset. Most egyelőre csak néhány különleges gyerekfirka díszíti a falat :)

Timi írta...

Csúcs! :D

Csilla írta...

Nagyon jó lett!

Edit írta...

Micsoda mestermű! Bővíthetnéd a tevékenységi körödet...

Bea írta...

Nagyon ügyesek, kreatívak és szorgalmasak vagytok!

Lidércke írta...

A stáb nevében köszönöm. :) Azért tény, hogy nem jöhetett volna létre mindez, ha anyu és a bátyám felesége nem vállalják be a gyerekeket. Ha itt lettek volna, egész máshogy mutatna a végeredmény. :D

batorba írta...

Télleg nagyon klassz!!!! Úgy szerettem volna én is gyerekszobát festeni a gyerekeknek. Annyi, hogy a nagy már kinőtte ezt a stílust, a kicsinek meg nincs saját szobája.:-(((
Az egyik uncsitesóm a három gyerekének festette a faldíszeket. Ő egy kivetítőt használt a minta felrajzolására. ( Az egyik szoba Verdás lett, a másik a Dzsungel könyvéből van...a 3-at meg már nem tom...sajna fényképeket em csináltam.:-((( )
Gratulálok nektek, mert biztos nem volt kismunka!!!! De gondolom azért lélveztétek!!:-))

Lidércke írta...

Hallottam már mástól is, hogy diavetítőt használnak a felrajzoláshoz. Mi maradunk a szabadkézi módszernél. :) Jól esett ez a munka, tényleg. :)
Nálunk is közös a gyerekszoba. Nem építettük be a válaszfalat, de azt bármikor lehet pótolni. (Ezért van két ajtó.) Mondjuk, most pont kettészelné a várat egy válaszfal... de amíg kicsik, úgyis közös marad a szoba. :)

batorba írta...

Ja és már emlékszem azért nincs 3. rajz...mert egy szoba össze van nyitva ( mint nálatok, mert kicsik a skacok )...és csak egy rajz van.:-)))Jaj de szeretnék festeni...hamarosan festeni kell a lakásban ( már 7 éve, hogy itt lakunk )...szerintem lehet a "dolgozómban" bepróbálkozok valami festéssel...lehet nem pont mesefigurás...de angyalka tetszene...szép zöld alappal.:-))Drága jó édesanyám meg kitérne a hitéből..

Tündérlátta írta...

De jó lehet nálatok gyereknek lenni!!

Katus írta...

Lehet, hogy a kalózos gyerekszobát át kellene festenem várasra??? Nagyon tetszik a tiétek! :)

Lidércke írta...

Köszönöm nektek is. :)
Katus, képzeld, nálunk is a kalózos minta volt az első ötlet. :) Aztán Andor inkább várat kért.

Körmendi Ági írta...

Húúú,Dórka!Ez aztán nem semmi!Ismét dicséret illet Titeket!!!Nagyon tetszik!Ügyik vagytok!

Lidércke írta...

Köszi, Ági. :))) Nem is gondoltam, hogy ennyi kommentet hoz majd ez a bejegyzés. :D

Zsófi írta...

És még Én is jövök kommentet írni:)
Nagyon klassz lett!!!!
Tök jó ötlet ez a vár:)
Akartam kérdezni a 2 ajtót,de meg kaptam rá a választ.
Csak még annyit,hogy a férjed ilyen magas,vagy az ajtók ilyen kicsik???
Esetleg áll valamin az embered?

Lidércke írta...

Ja, nem... :D Normális méretű az ajtó is, a pasi is, csak egy fellépőn áll. :))

kispista írta...

nagyon szép! milyen festéket használtatok?

Lidércke írta...

Köszi. :) A márkát nem tudom megmondani, de valami teljesen hétköznapi, barkácsáruházas festék volt. A színező meg Faust. (Ebből maradt még, így megnéztem a márkát.:) )