2010. augusztus 7., szombat

Dolgozószoba

Már utaltam rá, hogy lett külön dolgozószobánk, csak eddig nem mutattam. Azt gondoltam, majd ha rend lesz, fotózok. Közben rájöttem, hogy ez azért dolgozószoba, mert olyan, amilyen, nem kell glédában állni a dolgoknak, egyszerűen becsukom az ajtót, ha el akarom rejteni a gépeket. :) Szóval, minden előzetes rendezkedés helyett fényképeztem. :) 
(Még az anyagot sem vettem le a széktámláról - ennyire laza vagyok. :P :D Az utolsó képre pedig Micus is besétált.)





A bal oldalra került az íróasztal a számítógéppel és felette az egyéb kacatok. A kábelekre kell még takarócső, mert utálom látni ezt a sok tyúkbélt. :S A forgószéket meg szeretném majd átkárpitozni, ha rájövök, hogy lehet úgy szétszedni, hogy utána még össze is tudjam rakni...
Jobb oldalon van a varróasztal, az Öreglánnyal. Mióta itt van, arra se vettem a fáradtságot, hogy letakarjam. :) Fölötte, mellette a szükséges sok minden, és az elkészült darabok. A dobozok, kosarak még szedett-vedettek, de szeretnék majd valami egységes megoldást. A varróasztal és a polc között ott az én kincsesládám. :) Bolhapiaci szerzemény, imádom. A szabásmintáimat tartom benne.
A lambériás falon, a két asztal között van az ablak. (A szembefény miatt nem tudtam olyan jó képet csinálni, amin rajta van.) Ami nem látszik, az az ajtó melletti nagy, kétajtós fenyő szekrény az anyagaimmal.

Eredetileg ezt a szobát szántuk lányszobának, de be kellett látnunk, hogy ha megcsináljuk Mici-birodalomnak, akkor a lakás többi része nagyon zsúfolt lesz. (Eddig amolyan mindenes szobaként szerepelt, mert Mica még velünk alszik. Itt volt a számítógép, és ami épp nem kellett.) A varrógépem a nappali egy sarkában volt, ami már nagy előrelépésnek számított az étkező asztalon való varráshoz képest, de nem szerettem, mert a sok kipakolt cucc nem épp rendezett látvány. Most van helyem, és senkit sem zavarok.
Mici meg a fiúkkal kerül majd közös szobába. A gyerekszoba egy nagy helyiség, valójában két szobának lett tervezve, de nem építettük be a közfalat. Simán el fog férni a kisasszony is. :) Megkérdeztem a srácokat, mit szólnak hozzá, ha odaköltözik majd, és ujjongva fogadták, örültek neki. :)
Be kell látnunk, teljesen belaktuk a házat. Félve mondom: kicsi nekünk... Félve, mert tudom, sokan elférnek ennél jóval kisebb otthonokban is. Nem is tudom, hogy nőhettük ki?!




11 megjegyzés:

xszemesbolt írta...

Nagyon klassz lett. S nagyon irigykedek, hogy ilyened van.
A ház meg mindig kicsi. Mi egy év alatt kinőttük, holott ez sem apróka. De már tervezzük hova is kéne hozzá építeni. Még a miből nem derült ki. :(
puszi, s jó szépítkezést.

bemka írta...

Ez egy tökéletes dolgozószoba.
A házakról meg csak annyit, hogy egy darabig túl kicsik, egy időm túl meg igen nagyok lesznek.

Jelentem ....addig jó amíg kicsi :))

Lidércke írta...

Hozzáépítésről én nem álmodozom, faháznál nem is tudom, hogy lehetne szépen megoldani. :S
Marcsi, akkor gumiház kéne? :) Vagy csak gumiszoba - nekem? :D

wattacukor írta...

Hát, kedves asszonság, ha nálad ez a lazaság, hogy 2 anyag élére hajtva feszit a széktámlán, akkor én milliónyi legódarabkára vagyok szétesve! :D Anyukámnak is najmanja van, csak törtfehér. Néha kicsit szalajt meg hisztizik de nagyon jól birja magát vagy 30 éve. Gratula a szobához! :)

Lidércke írta...

Köszi. :) Én nem tudom, hány éves a gépem, 21-re tippeltem, de a varrógép szerelő felvilágosított, hogy 25 éve nem gyártják, szóval minimum annyi. :D A nagymamámé volt. :)
Ja, és a gyerekszobát meg a folyosót nem mutatnám meg... Plüss-, lego-, és duplohegyek mindenütt. Borzalom.... :P :D Viszont ahol dolgozok, ott jó, ha rend van körülöttem.

Csilla írta...

Szép kis szoba, és nekem is az volt az első gondolatom ami Wattacukornak, hogy ha ez neked lazaság akkor nálam kupi van...:)))az én gépem is őskövület, legalább 30 éves, lehet idősebb nálam, nem is tud csak egyenes és 4 féle cikcakk öltést, de sajna nincs keret okosabb véltelére

Lidércke írta...

Jaj, ne má'... Sokszor van felfordulás nálunk is. :))
Én meg ingadozok. Néha szeretnék új gépet (momentán nekem sincs rá keretem), néha meg úgy érzem, nem is kell másik. Bár, vissza biztosan nem utasítanék egy profi gépet. :)

Dorkadesign írta...

De jó lenne egy icipici rendecske nálam is!! Ilyen, ami Nálad van, pont elég lenne!! Sajna, én erre is képtelen vagyok, látnád mi van az én sarkomban, brrrrr...
Pedig havonta 1x biztos nekifutok, hogy na most mindent bedobozolok, felcimkézek, stb. és mi lesz a vége? Félig rend lesz (rámegy a fél szombatom), de két nap múlva, ha kell valami, fogalmam sincs, melyik dobozba mit tettem, ezért mindent ki kell nyitogatni, keresgélni, és ezzel órák mennek el...Na ettől bepipulok, és újból nem teszek be semmit az elvi helyére, hanem hagyom...És láss csodát, a kupiban mindig mindent meglelek::)) Lehet, hogy nem is kell nekem az a rend? Pedig tényleg szeretném....!

Lidércke írta...

Azt mondják, a zsenik átlátják a káoszt is. :)))

miamano írta...

Spejbl bácsi a polcon :D
A zsenik és a káosz...teljesen igaz,bár néha látom csak,de nem át :))
Nagyon kis helyes kuckó!

Lidércke írta...

Bizony, még Hurvinyek is van. :) Köszi. :)