2010. augusztus 4., szerda

Régi falunk

Ha már sikere volt a gyerekszoba falának, megmutatom, mit festettünk anno, még Pécsett. A lépcsőfeljáró melletti falat dekoráltuk. Sajnos, sehonnan sem lehetett úgy fotózni, hogy egyben látszódjon az egész, anélkül, hogy kitakarná a korlát.






Az óratornyon egy valódi óra van. :)
Nem tudom, felismerhető-e, ezért elárulom, Prága ihlette a képet. Nyaralás után, egy hétvégén mázoltuk fel. :)  A Mester a férjem volt, ő jobban fest. (Én meg jobban varrok. :P ) Imádtam, és a vendégeink is mind odavoltak érte. Akkoriban volt a Fagyöngykreatívnak egy pályázata, beküldtem a fotókat és nyertünk is vele. Szóval, csupa szép emlék köt hozzá. :)

6 megjegyzés:

Katus írta...

Aki tud, az tud! Ha valami, ez igazán szép lett. Lassan elbujdoshatok a kalózhajómmal. :-

Csilla írta...

Nagyon szuper volt ez is!

m írta...

Szia Dorka, nagyon tetszik ez az óratorony! Talán mert olyan gyerekes-felnőttes, ahogy sorakoznak alatta a kis színes házikók, ő meg vigyáz rájuk:)
Dicséret a mesternek is:)

Lidércke írta...

Köszönöm a Mester nevében is. :)))
Katus, ne viccelj már! :) Palkónak az a legszebb, amit te készítettél!

lacley írta...

Bekerültetek az Ötletmozaikba is, szeptemberi szám. Gratulálok!

Lidércke írta...

Köszönöm szépen. :) A Praktikában láttam, az Ö.M-t nem néztem, de hát közös pályázat volt, nyilván ugyanaz a kép. Majd meglesem. :)