2011. január 3., hétfő

Január







5 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Látom ti is hómentes tájon laktok..

Kinga írta...

Szia Lidércke! Mikor pár hónapja rájöttem a "blog" szó jelentésére a te blogod az elsők között volt, amit felfedeztem!!Azóta is szívesen böngészem!!! Nem raknál fel még néhány fotót a gyerekszobáról, nappaliról, fürdőszobáról....... :-). A gyerkőcök szobája a falra festett minta miatt különösen izgatja a fantáziámat! :-) BUÉK!!!

Lidércke írta...

Igen, hómentes, de dér, fagy van bőven... :/
Kinga, örülök, hogy rámtaláltál. :) Fotózok majd a kedvedért, de most nem túl jók a fényviszonyok. Tudom, tudom, kissé elhanyagolom ezt a blogot, a másikra írok főleg: http://oltogeto.blogspot.com/

Kinga írta...

Nézegetem az öltögetőt is!!! Egyszer megszállt az ihlet és csináltam egy "fél" szívet....:-), majd rájöttem, hogy nem megy nekem ez a dolog.... Ha letelt a "házhitelünk" ígérem kivásárollak az árúkészletedből!!! :-)

Lidércke írta...

Hát csak gyorsan azzal a hitelfizetéssel! ;D (Ismerős a helyzet.. )