2011. február 14., hétfő

Edényszárító - abszolút egyedi darab :)))

Nyafogtam nemrég itthon, hogy szeretnék egy fém edényszárítót a fa helyett. Egy Ikeás feketét néztem ki, de mivel nincs a közelben Ikea, gondoltam, majd megnézem, van-e hasonló bármelyik lakberendezési boltban. Nem jutott időm rá, hogy elmenjek keresgélni, de végül nem is kellett... A férjem meglepett egy személyre szabottal, a névnapomra kaptam. :) Egészen különleges darab, és nem csak azért, mert az ő keze munkája. Szerintem nekem van a világon egyedül névre szóló edényszárítóm! :D
Íme használat közben:



Jó, tudom, a műanyag tálca nem az igazi alatta, de majd keresek mást hozzá.
A férjem munkáit megtaláljátok a másik blogomon, az Öltögetőn is.

12 megjegyzés:

Adrienn írta...

Valóban nagy dolog! Személy szerint, már az ötletet is nagyra értékelem, de a kivitelezés.....!!:))

Lidércke írta...

Ugye? :)) Én is agyon nagyra értékeltem. :)))

Anna írta...

Mindig tudtam, hogy ügyes, de hogy ennyire?
Majd megsimizem a buksiját.
Puszi Anya

KisVirág írta...

És mivel kezelitek le, hogy ne rozsdásodjon? Nagyon jól mutat, valahogy oda illik. A tálcát majd kicseréled, ha találsz olyat. mondjuk egy vékonyabb márványtálca? :)

Lidércke írta...

Porfestéssel van felületkezelve, vagyis ráégetik a festéket egy üzemben. Az ékszerfákat is így festeti le, illetve több dolog is van a házban, ami ezzel a módszerrel készült. Nem rozsdásodik, nem kopik, strapabíró. :)

Anya, mondtam én, hogy klassz lett! :))

Erzsébet írta...

Nagyon klassz lett, és tényleg egyedi :-)

Kinga írta...

Ha lányaim lennének azt javasolnám, hogy olyan férjet fogjanak, aki valamilyen "kézműves" - ács, kovács, kőműves,fafaragó stb. - szakmája van!!! :-)
Most hogy már süt a nap, lesz néhány fotó még a házon belül???:-) Csak nekem....:-)

Lidércke írta...

Kinga, azt kéred, hogy rakjak rendet? :D
Nem a tanult szakmája ám. Ha a diplomáját nézzük, programozó. :)))

Hencsilli írta...

Micsoda egy ezermester család vagytok :D Nagyon jó lett az edényszárító, ilyen tuti senkinek nincs:)

Fércművek írta...

Le a kalappal! :)

Kinga írta...

Isten őrizz, hogy rendet rakj! :-)
Imádom látni, ha másnál is rumli van!!!!Szívesen küldenék most egy pillanatfotót a nappalinkról....Még szerencse, hogy meg tudom látni a káosz mögött bujkáló szépséget.... :-)
Amúgy az én "irodista" épületgépészem tenyere is megkérgesedett míg építkeztünk...Mindent bevállalt... Azt mondta hegesztene is nekem, meg "kovácsolna", csak nincs hegesztője, meg "kovácsolója"... :-)))

Lidércke írta...

Hasonló a hasonlót vonzza, vagy hogy is van.... :)))
Jutka, előtted meg én emelgetem a kalapom folyamatosan. :))
Kinga, már késő... elpakoltam a Duplo-hegyeket. :D Szerintem, ez azért téged is sokkolt volna! :D Fotóztam végre, még ma felpakolok pár képet. :)