2011. február 16., szerda

Konyha - Kinga kérésére :)

Kinga unszolására készítettem még két fotót a konyháról. Semmi különös, nincs változás, csak igyekszem eleget tenni az "olvasói igényeknek". :)) 
Ami szokatlan lehet a minket ismerőknek, hogy nincs tele az asztal gyerekjátékkal... Nos, röpke fél óra alatt összeszedtem azt a 2 kg legót, 3 kg duplót, 2 m3 telerajzolt papírlapot, és 3 doboznyi ceruzát, ami amúgy az étkezőasztalt szokta "színesíteni".  A konyhapulton is figyelt egy tűzoltó egy fabárány társaságában. :) Sokszor úgy érzem, a házunk egy nagy, 120 m2-es gyerekszoba.... Jelzem, pakoltam, mégis most látom, a képen, hogy ott egy labda a konyhában... hát, ez van. :)) 
Letettem róla, hogy valaha is "magazinba illőnek" láthassam a lakást.




Amúgy tervbe vettem a függönyök cseréjét, és huzatokat is kéne varrni a székekre. Ááá... mindig el vagyok maradva....

Frissítés Timi kedvéért: (:P :D)
a konyhapult szélén a fehér bigyó egy apró horgolt terítő, ami ráadásul halványkék a valóságban. Az ég világon semmire sem jó, csak "szemvidító". :) (A fotó meg ismét pocsék. :( )


22 megjegyzés:

Kinga írta...

Köszike!!!:-))))
Na, elszégyelltem magam...
Megyek és összepakolok...
Gyerek alszik...
Délelőtt elhangzott nálunk a varázsmondat: "Izsike! Kipakolhatod az ágyneműtartót, míg anya főz! " :-)
Ígérem békén hagylak, legalább egy hétig nem követelőzők új fotók miatt!!! :-)

Timi írta...

Az a helyzet, hogy te kezdted Dorka. A konyhapult sarkán ott felejtetted a taknyos zsepidet, a lámpaburák alól különböző alakú izzók lógnak ki, a sütőajtó üvegében pedig vissza tükröződik a sörösüveg kupac, amit a konyha másik felében tornyozol. (ugye hogy megnézted? ) Tudom hogy helikopterre gyűjtesz :D
Gyönyörű a konyhátok, most nem tudom mit izélsz :)

Lidércke írta...

Kizárólag a sörösüveg kupac miatt nem néztem meg, mert sör még nem volt soha a házban :P... a taknyos zsepi akár igaz is lehetne, és a különböző alakú izzó stimmel is. Dög vagy, Timi, tudod. :D Amúgy bírlak. :)) És helikoptert is szeretnék, miért is ne?! :))

Kinga, nekem nem kell mondanom, kipakolják. :)) Pontosabban a párnákat kirakták, és becuccolták a helyükre a Hero Factorys borzalmakat. (Nemrég ért haza a legnagyobb, ő meg ki van akadva, hogy mit keresnek ott a Heroi... :/)

Lidércke írta...

Hehe... mégis megnéztem. :D Az nem zsepi, hanem egy mini horgolt terítő, olyan, mint ami az asztalon van, csak kb. 10 cm átmérőjű kör.

Melinda írta...

Szerintem nincs szégyellni valód! Otthonos, gyönyörű konyhád van és ezt még az is bizonyítja,hogy a gyerekek szeretnek ott lenni,játszani. A konyha a ház és a család szíve szerintem! A tipp-topp újságba illő lakásokból hiányzik szerintem az élet.

Lidércke írta...

No, élet az van itt rendesen. :)))

Márta írta...

Gyerekkoromban a konyhánkban volt egy sezlon, az volt a kedvencem, de jó volt ledőlni, amikor megjöttünk a messzi iskolából...

Éva írta...

Ajjajaj, mit találtam ma reggel? :-)A blogodat! Itt téblábolok, nyújtom a kávézásra szánt reggeli időm, és olvasgatok, képeket nézegetek nálad.Jól érzem magam, pedig takarítást terveztem be.
Lakótelepi lakást próbálok otthonossá tenni folyamatosan,tavaszal konyhabútorcsere. Nem vagyok egy kreatív valaki, varrni sem tudok, de mégis megpróbálom megteremteni az otthont.
Jövök még bámészkodni hozzád!

Lidércke írta...

Örülök, hogy idetaláltál, annak meg még jobban, hogy jól si érzed magad nálam. :)
Ahogy jön a tavasz, itt is több lesz a bejegyzés, mert terveim vannak, csak sokhoz ki kellene menni. Pl. bútort csiszolni, festeni a teraszon fogok. Szóval, mi is megújulunk lassan. :)

Cinella írta...

Dorka!
Gyönyörűséges a konyhád! Most nagyon irigykedek ám! Nekem csak egy panel lyuk jutott, bár ott mi is felújítást tervezünk. Már el is határoztuk, hogy lesznek ilyenvolt-ilyen lett képek.
Egyébiránt meg sose bánd, hogy nem olyan a lakásod mint a magazinokban. Hidd el ott is óriási rendrakás előzi meg a fényképezést. Meg aztán mondd meg nekem ki az az épeszű ember aki múzeumba akar élni egy barátságos, meleg, ámbár kissé (nálunk nagyon) rendeteln lakásban/házban? Ahol gyerek van ott ne lehet, sőt nem is szabad patikatisztaságú rendet tartani!
Cinella

gorane írta...

Szerintem egyszerűen gyönyörű a konyhátok!Meleg,otthonos,csodaszép!

Lidércke írta...

Nagyon kedvesek vagytok, köszönöm szépen. :)

Éva írta...

Jó nálad!

Maria írta...

Milyen jó country-hangulatú konyha, ahogy felettem írták, meleg, otthonos.

Lidércke írta...

Örülök, hogy más is így látja. :) Szeretem. :)

Muzsi Attila írta...

Nekem is tetszik a konyhád. A blogod is.

Lidércke írta...

Örülök neki, köszönöm. :)

Andi írta...

ez a konyha fantasztikus :)

Lidércke írta...

Jaj, de kedves vagy! Köszönöm szépen. :) Én is jól érzem magam benne. :)

Turák Kinga írta...

húú ez nagyon tetszik, nálunk most alakulnak a dolgok, a nagyja még csak fejben :) de a tiétek nagyon-nagyon tuti!!!

Lidércke írta...

Köszönöm szépen. :) Én sem tudom megunni. :)))

Turák Kinga írta...

már nálunk is állnak a falak, mennyezet is kész, már "csak" némi csempét kell találnom ill. a pultot kell leszabatnunk... mert persze, nem egyforma széles lett :)