2011. május 3., kedd

Kert

Lesz hintánk. :) Tegnap lett bebetonozva, most egy hétig áll, aztán festjük (még csak alapozófesték van rajta), és lehet használni. (Akkor hozok fotókat a készítés folyamatáról.)
Eredetileg fa játszóteret terveztünk, de erősen visszariadtunk az áraktól...


Megszámoltam, 12 mézalmácska maradt meg a 25-ből. :( Ezek szépek, de nem tudom, mennyire jó az arány.... Az ültetésnél mindent pontosan betartottunk, legfeljebb a visszavágásnál szúrhattuk el, de abba meg nem kéne belepusztulniuk, szerintem.


Az orgonák, a mályvák is nagyot nőttek.




A fenyőt imádom, hogy ilyen "kétszínű."


Erről a bokorról fogalmam sincs, micsoda, de mesés. :)



5 megjegyzés:

Timi írta...

Az oldalsávban úgy látszott, mint ha legelőt fotóztál volna :) Klassz hogy lesz hintátok, ügyes párod van! Bibzi is szeret hintázni, órákat elszöszölne a játszótéren.

Lidércke írta...

igen, picik még a fáink, simán lehetne legelő. :)

Kreatív Kertész írta...

Szia!
Előről olvasom a blogod, gartulálok az otthonotokhoz. A miénk egész más stílusú, de a tiétek mégis nagyon megkapó. A filléres ötletek pedig.. szuperek. A képen szerintem japán dérbabér látható, mérget nem vennék be rá, de nekem úgy tűnik, ez az lehet! Minden jót, ha itt végeztem, megyek az öltögetőre.. :)))
Üdv

Lidércke írta...

Szia!

Köszönöm a dicsérő szavakat is, és az infót is. :) Mivel leírtad, néha majd visszanézek, mert magamat ismerve tudom, hogy úgyis elfelejtem. :D

Kreatív Kertész írta...

Jól van, van még ilyen ember :D
Üdv, Dóra