2011. július 31., vasárnap

Mici ágya


Már rég kiszámoltunk, hogy a gyerekszobába nem fér el még egy teljes méretű (90x200-as) ágy a fiúkén kívül, Micinek kisebbet kellett keresnünk. Vadásztunk is egyet még decemberben a Vaterán, egész emberi áron. 140 cm hosszú, helyes formájú fenyőágy volt, zöldre festve. Azóta használatban van, a zölddel viszont ebben a formában nem tudtam megbarátkozni. Leszámoltunk vele. :)

Hogy tetszik a festés? Nyugodtan, bátran! :D Le lehet szólni, ha úgy gondoljátok. :) Tudom, hogy nem szokványos.
Ha érdekel benneteket, később leírom, miért és hogyan lett pont ilyen. :)



4 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Nekem tetszik. Olyan bababágy-szerű, pont passzol Micihez.

kovtama írta...

nekem tetszik az ágy. és érdekel minden amiről irsz.:) de tényleg.

Éva írta...

Hóóógyne érdekelne!! Mesélj!

Egyébként szép lett, nekem tetszik!:)

Lidércke írta...

Fel is tettem a festés történetét, bevallva a hosszas bénázást. :)