2011. augusztus 17., szerda

A festésről és bútorkészítésről


Levelet kaptam Lacitól, bemásolom egy részét:

"Festék égetés: hőlégfúvót felejtsd el. Megégetheti a fát (kivéve, ha direkt nem az a cél). Egyik kezeddel fúvod, a másikkal meg kaparod a festéket. De, ha nem vagy elég gyors, akkor visszaszilárdul. Inkább a kromofágot ajánlom: bekened, vársz egy kicsit és lekaparod/letörlöd, majd megint bekened és letörlöd. A faszerkezet érintetlen marad! (Csak kell hozzá saválló kesztyű. Nem ipari, de a háztartásinál jobb. Én a grilltisztításhoz ajánlott kesztyűben csináltam.)"


Ajánlott egy remek honlapot is. A festésről itt olvashattok. Hihetetlen jó bútorokat találtam az oldalon, nézzétek meg, ti is! Elkészítési leírással, rajzokkal együtt minden ott van. Vagy egy tucatot kinéztem. :D

Laci, köszönöm! :)


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szivesen!
Kétszeresen is harmadik vagy.
Piszkének (Birtokos eset) és Minyonnak (Én kis falum) is tetszett az ajánlott link.
És nekem sikerélmény, hogy már a harmadik blogban sikerült elérnem azt, hogy névtelenként is hozzá tudjak szólni.
Laci

Lidércke írta...

Nem csodálom, hogy tetszett nekik, mert szuper. :)) Örülök ennek a harmadik helynek! :D