2012. augusztus 21., kedd

Tárgyak

Hihetetlen, mennyire elhanyagoltam ezt a blogot... nem véletlen, persze. Akkorát fordult az életünk, hogy most a ház sokkal kevésbé érdekes, sokkal kevesebb idő jut bármire is.
Még áll az ajánlat: szívesen elcserélnénk egy kisebb (esetleg felújítandó) pécsi házra, de nem törjük magunkat érte. Nem hirdetem sehol, csak itt. Sodródunk az árral... :) Úgyis úgy alakul majd, ahogy a legjobb!

Hosszú idő után most megint elkezdtek érdekelni legalább a tárgyak. Élvezettel bolhapiacozok, és kotrok Anyuék padlásán, tárolójában.
Ez itt néhai nagyapám szerszámos ládája. Azt hiszem, Papa nem haragudna érte, hogy át fogom festeni. :)


A kosarak a pécsi vásárból valók.

No, tervek már vannak, "alapanyag" is. Lehet, hogy bejegyzések is lesznek? :)

4 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Érdeklődve várjuk a fejleményeket! :o)

kovtama írta...

Kiváncsi lennék mekkora az akkora fordulás:) Nem publikus egyáltalán? Én örülnék, ha megint jó sokat írnál felújított tárgyakról és a házról is:)

Lidércke írta...

A másik blogon írtam pár dolgot, annyi publikus... Mindhárom gyerekemről kiderült, hogy beteg. Teljes életmódváltás, egész más étrend, és terápiára járunk. Nem vidám a váltás... de mostanra hozzászoktunk, edződünk. Idő-, pénz-, és energiaspórolást jelentene, ha Pécsett élnénk.

kovtama írta...

ÓÓÓ:(:( Most olvasom, sajnálom. Én azt hittem, hogy valami nagyon jó dolgot fogok olvasni, azért a nagy változás.:(:(:(:( Főleg azért gondoltam, hogy még annál is jobb, mint amiben éltek, mert mindig olyan szeretettel irtál a házról és mindenről.....