2012. szeptember 7., péntek

Íróasztal raklapból

Említettem már, hogy készült valami raklapból. Mutatom a végeredményt. :)


És a fázisok.... Bent folyt a munka, mert épp rettentő szél volt kint, de a dolog "nem tűrt halasztást". :D

 Mici mindenütt ott van... :)


Többnyire a szőrös kéz gazdája (az én Édes Férjem) festett, de a kisasszony is besegített, naná. :)


A polcos rész eredetileg szélesebbre volt tervezve, de úgy Andornak már nem kényelmes, így a legkülső deszka nem került rá. Még lehet, hogy alakul. :)


6 megjegyzés:

kovtama írta...

Andor. Tényleg. Hetek óta töröm a fejem, hogy hogy is hívták.:):) Jó lett az asztal és nekünk is van raklapunk...valamit kellene vele kezdeni.

Judit Eszter írta...

Szuper lett, nagyon tetszik!

Zorka4 írta...

Ó, ez szuper lett! Nálunk egy kinti hintaágy készült a nyáron raklapból, én is imádom, jó ötletet adtál megint :)

vargaera írta...

Nagyon jó ötlet!
Szép lett nagyon!

Én is tervezgetek sokmindent raklapból (könyvespolcokat első körben), de sajnos nincs szabad időnk belekezdeni...

Messzenéző Minyon írta...

Elköltöztettem a blogom:
http://enkisfalum.blogspot.hu/
Sok szeretettel várlak itt!

Lidércke írta...

Mennyien írtatok, én meg nem válaszoltam... Pedig olvastam a hozzászólásokat emilben. Ahh, csak valahogy magam előtt is szégyellem, hogy így elhanyagolom ezt a blogot.
Örülök, ha tetszik az asztal, jól vizsgázott az elmúlt hetek során. :)